søndag 15. juni 2014

Det Tøffeste Fotoprosjektet jeg Noen gang har sett!



Fotograf  Marita Eilertsen  som jeg tidligere har hatt en innlegg om
har nok engang overasket meg med sine Spreke og inntrykksrike fotografier,
Men "Denne gang har hun overgådd mine forventninger" og laget noe som er Så Tøft gjort av henne personlig, at hun steg enda lengre opp i listen av personer med "Wow" faktor hos meg.

Iført rollen som "huldra" naken ute i skogen har hun fullført et aktprosjekt som en oppgave iforhold til skole og det tok henne helt til forsiden av Nordlys og Sol.no!

All ære og credit til denne unge og meget innholdsrike dama ifra Nord Norge.
Det er Vel fortjent!
Dette Fotoprosjektet er ikke bare sprekt, men også veldig vakkert utført.

Se prosjektet i sin fulle presentasjon Her: http://issuu.com/mkej/docs/til_ein_namlaus

Dette er et meget godt eksempel på at man må tørre å være seg selv.
Og Det selv om du skremmes litt av det...